INFORMACJA O DYSTRYBUTORZE UBEZPIECZEŃ
Nazwa agenta ubezpieczeniowego: Kancelaria Egida Magdalena Czerbniak
Adres siedziby: 98-220 Zduńska Wola ul. Dąbrowskiego 27 lok. 2
Numer wpisu do Rejestru Agentów Ubezpieczeniowych: RA11198319/A
Moje dane można sprawdzić w Rejestrze Agentów Ubezpieczeniowych, dostępnym na stronie https://au.knf.gov.pl/Au_online/ po kliknięciu przycisku „Szukaj agenta”.
Współpraca z zakładami ubezpieczeń
Agent działa na rzecz zakładów ubezpieczeń:
- TUiR Allianz Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 02-685 Rodziny Hiszpańskich 1
- TU Allianz Życie Polska S.A. z siedzibą w Warszawie 02-685 Rodziny Hiszpańskich 1
- Reso Europa Service Sp. z o.o. z siedzibą w Suwałkach 16-400 ul. Innowacyjna 1
- Compensa TU S.A. Vienna Insurance Group z siedzibą w Warszawie Al. Jerozolimskie 162
- Compensa TU na Życie S.A. Vienna Insurance z siedzibą w Warszawie Al. Jerozolimskie 162
- Generali TU S.A. z siedzibą w Warszawie Postępu 15B
- Generali Życie TU S.A. z siedzibą w Warszawie Postępu 15B
- Generali Agro TU S.A. z siedzibą w Warszawie ul. Senatorska 18
- Europ Assistance S.A. z siedzibą w Warszawie 02-675 ul. Wołoska 5
- InterRisk TU S.A. Vienna Insurance Group z siedzibą w Warszawie ul. Noakowskiego 22
- PZU S.A. z siedzibą w Warszawie Al. Jana Pawła II 24
- PZU na Życie S.A. z siedzibą w Warszawie Al. Jana Pawła II 24
- Towarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji Warta TUiR S.A. z siedzibą w Warszawie I.Daszyńskiego 1
- Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie Warta S.A. z siedzibą w Warszawie I. Daszyńskiego 1
- TUZ Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych z siedzibą w Warszawie Domaniewskiej 41
- Uniqa TU A. z siedzibą w Warszawie ul. Chłodna 51
- Uniqa TU na Życie A. z siedzibą w Warszawie ul. Chłodna 51
- Colonnade Insurance Societe Anonyme z siedzibą w Luxemburgu, rue Jean Piret 1, L-2350 Luxemburg
- Wagas S.A. z siedzibą w warszawie ul. Rydygiera 15
- Euroins AD z siedzibą w Sofii, przedstawiciel Eins Polska sp. z o.o. z siedzibą w warszawie 02-844 ul. Puławska 543
Wynagrodzenie dystrybutora
Dystrybutor w związku z proponowanym zawarciem umowy Ubezpieczenia otrzymuje prowizję stanowiącą określony procent zainkasowanej przez ubezpieczyciela składki ubezpieczeniowej. Dodatkowo, w razie spełnienia wymogów regulaminowych konkursu sprzedażowego, w którym dystrybutor bierze okresowo udział, może uzyskać wynagrodzenie w postaci nagrody pieniężnej lub rzeczowej.
Dystrybutor ma również możliwość wzięcia udziału w programach rozwoju i wsparcia zawodowego organizowanych przez i na koszt ubezpieczyciela.
Procedura reklamacyjna
Poszukującemu ochrony ubezpieczeniowej, ubezpieczającemu, ubezpieczonemu lub uprawnionemu z umowy Ubezpieczenia zwanemu dalej klientem, w związku ze świadczonymi przez zakład ubezpieczeń usługami, przysługuje reklamacji. Reklamacja może zostać złożona w formie pisemnej, ustnej lub elektronicznej (o ile taka ścieżka została udostępniona do obsługi reklamacji).
Zakład ubezpieczeń zobowiązany jest rozpatrzyć reklamację i udzielić odpowiedzi bez zbędnej zwłoki, jednak nie później niż w terminie 30 dni od dnia otrzymania reklamacji. W szczególnie skomplikowanych przypadkach, jeżeli udzielenie odpowiedzi w powyższym terminie nie jest możliwe, klient zostanie powiadomiony w terminie 30 dni od dnia otrzymania reklamacji o przyczynach opóźnienia, okolicznościach podlegających dalszemu wyjaśnianiu oraz o przewidywanym terminie udzielenia odpowiedzi, nie dłuższym jednak niż 60 dni od daty wpływu reklamacji.
Dystrybutor zobowiązany jest udzielić odpowiedzi na reklamację w postaci papierowej lub za pomocą innego trwałego nośnika informacji albo – o ile klient złożył taki wniosek – pocztą elektroniczną.
Klientowi – osobie fizycznej, po wyczerpaniu postępowania reklamacyjnego przysługuje prawo do złożenia do podmiotu uprawnionego do pozasądowego rozwiązywania sporów wniosku o wszczęcie postępowania w związku ze świadczonymi przez zakład ubezpieczeń usługami.
Podmiotem uprawnionym do pozasądowego rozwiązywania sporów w związku ze świadczonymi przez dystrybutora usługami jest Rzecznik Finansowy (szczegółowe informacje dostępne na stronie internetowej Rzecznika Finansowego https://rf.gov.pl/).
Klientowi przysługuje również prawo do zgłaszania reklamacji, w zakresie niezwiązanym z udzielaną ochroną ubezpieczeniową, agentowi ubezpieczeniowemu wykonującym czynności agencyjne na rzecz więcej niż jednego zakładu ubezpieczeń w zakresie tego samego działu ubezpieczeń (zgodnie z załącznikiem do Ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej).
Akcie i udziały własne w zakładach ubezpieczeń
Dystrybutor nie posiada akcji/udziałów jakiegokolwiek zakładu ubezpieczeń uprawniających co najmniej do 10% głosów na walnym zgromadzeniu / zgromadzeniu wspólników.